Dins la 44a Setmana Mundial del Mediador d’Assegurances, organitzada pel nostre col·legi, el dimarts dia 16 d’octubre va tenir lloc l’acte tècnic d’aquesta celebració, que va consistir en una conferència a càrrec d’Emmanuel Djengue, director d’innovació de RGAX Europa, sobre la digitalització i nous models de distribució.

Djengue, professional amb una sòlida experiència en estratègia digital i orador habitual en seminaris d’innovació d’assegurances, va parlar dels nous models de distribució que han arribat i els que arribaran en un futur proper. Va destacar que ser digital no és només la tecnologia sinó entendre el món on som i com utilitzem la tecnologia per avançar, així com que la connectivitat pot reduir riscos però també pot fer aparèixer nous productes i noves modalitats.

També va traslladar als assistents que ens hem de preguntar què vam fer fa deu anys per tenir el negoci d’avui i avui hem de pensar quin model volem tenir d’aquí a deu anys. Va concloure la seva intervenció assenyalant que els futurs consumidors seguiran necessitant un bon mediador, però que hem de ser capaços d’adaptar-nos als nous clients.