La importància de l’actitud en la venda

La venda d’assegurances és diferent a qualsevol altra venda de productes o serveis. De fet, venem promeses i venem confiança i aquesta tasca és un gran repte doncs venem coses immaterials que el client només les podrà comprovar en un futur. Un dels factors més rellevants per a l’èxit de qualsevol venedor és l’actitud que condicionarà tota la venda. És en aquest sentit que el dijous 22 de juny, amb el formador i consultor Miquel Ibáñez de M.I. Consulting, vam dur a terme una jornada centrada en la importància de l’actitud en la venda. Què és l’actitud? Com ens afecta el nostre dia a dia? Quins són els millor consells per millorar la nostra actitud? Com podem aprendre els millors hàbits i motivacions? Són algunes de les qüestions que es van tractar en la primera part de la sessió.

A continuació es van posar en pràctica aquestes habilitats apreses fent un taller participatiu en dos dels rams que tal vegada són dels més feixucs: Vida i Salut, on es van incorporar arguments eficaços per a la venda d’aquestes dues famílies de productes per aprendre com diferenciar-nos respecte a la nostra competència, des dels bancs a internet.

Comparteix l'entrada

Més notícies

Comissió Permanent

Dimarts 28 d’abril ha tingut lloc la primera reunió de la Comissió Permanent d’aquest 2025, presidida per Mercè Herrera. Durant…

Llegir més

Premi Sol 2025

Premi Sol 2025  El Premi Sol, instaurat pel nostre Col·legi l’any 1990, que distingeix aquella entitat, organisme o institució d’àmbit…

Llegir més