Tots confien en nosaltres

… perquè som professionals de les assegurances.
Els mediadors col·legiats tenim una formació específica que ens permet donar resposta a totes les necessitats dels nostres clients i assessorar-los amb rigor i seriositat.

… perquè som accessibles.
Per contractar una assegurança o fer una consulta, els nostres clients no han de demanar hora.
Ens vénen a veure o ens telefonen i els atenem al moment.

… perquè garantim un tracte personal.
Coneixem els noms i els cognoms dels nostres clients i ells ens coneixen a nosaltres.

… perquè donem resposta a les seves necessitats.
Els mediadors col·legiats estudiem les necessitats particulars de cada client per oferir la solució amb les cobertures més adequades a cada demanda.

… perquè defensem els interessos dels nostres clients.
Tramitem els sinistres des de la seva declaració fins al cobrament de la indemnització i actualitzem periòdicament els contractes i les cobertures.

Darrera campanya

Campanya de publicitat 2020

Us presentem una nova campanya de publicitat, aquesta vegada relacionada amb la bancassegurança. Val a dir que, malgrat el component de denúncia sobre la mala praxis, també es potencia la figura del mediador d’assegurances col·legiat.

La banca segueix vinculant la contractació d’assegurances a la concessió de préstecs i hipoteques, incomplint, almenys, tres lleis:

‒ La Llei general de defensa dels consumidors i usuaris
‒ La Llei de mediació d’assegurances i reassegurances de 2006 substituïda per la transposició de la IDD, mitjançant RDL
‒ La Llei de defensa de la competència

Tots coneixem l’evident falta de transparència en la informació que es dóna al client. En molts casos no s’obliga a la contractació però es ‘suggereix’, ‘incita’ o es ‘recomana’ la contractació, en una situació d’abús de posició dominant.

La pràctica de vincular la concessió d’un crèdit a la contractació d’una assegurança té una altra derivada: en moltes ocasions, s’ofereix un preu més alt o unes cobertures per damunt de les necessitats reals de qui contracta.

Malauradament, les administracions i el regulador segueixen consentint una pràctica que va contra el lliure mercat i contra els drets dels clients, que en el moment de demanar un crèdit estan en una situació d’inferioritat evident.

I aquí és on el mediador juga un paper fonamental. En cas de dubte, és qui assessora sobre les cobertures reals necessàries, el preu mitjà de mercat i el ventall de possibilitats que existeixen per cobrir el requisit per formalitzar un crèdit.

Aquesta campanya anirà del 17 de setembre al 31 d’octubre i es farà a les xarxes socials, mitjançant el vídeo que trobareu en aquest enllaç:

Històric campanyes

Entitats Col·laboradores