La venda d’assegurances és diferent a qualsevol altra venda de productes o serveis. De fet, venem promeses i venem confiança i aquesta tasca és un gran repte doncs venem coses immaterials que el client només les podrà comprovar en un futur. Un dels factors més rellevants per a l’èxit de qualsevol venedor és l’actitud que condicionarà tota la venda. És en aquest sentit que el dijous 22 de juny, amb el formador i consultor Miquel Ibáñez de M.I. Consulting, vam dur a terme una jornada centrada en la importància de l’actitud en la venda. Què és l’actitud? Com ens afecta el nostre dia a dia? Quins són els millor consells per millorar la nostra actitud? Com podem aprendre els millors hàbits i motivacions? Són algunes de les qüestions que es van tractar en la primera part de la sessió.

A continuació es van posar en pràctica aquestes habilitats apreses fent un taller participatiu en dos dels rams que tal vegada són dels més feixucs: Vida i Salut, on es van incorporar arguments eficaços per a la venda d’aquestes dues famílies de productes per aprendre com diferenciar-nos respecte a la nostra competència, des dels bancs a internet.