‘L’actitud marca la diferència’

Els coneixements tècnics, comercials o de gestió no serveixen per a res si la persona que hi ha al darrere està mancada d’interès, d’actitud o d’expectatives.

En el nostre sector l’estat emocional de qualsevol treballador o directiu és més important que totes les seves altres capacitats laborals juntes. La pèrdua d’il·lusió i la consegüent absència d’empenta són obstacles suficients per impedir qualsevol objectiu empresarial i, tard o d’hora, poden aparèixer en els nostres despatxos i en nosaltres mateixos.

Per tot això, vàrem encetar el cicle d’actes de formació 2019 amb la conferència ‘Estratègies d’automotivació per a mediadors d’assegurances’. En aquesta jornada celebrada el dia 23 de gener, Pep Marí, psicòleg i formador, ens va subministrar dosis suficients d’estratègies d’automotivació per aprendre a recuperar aquella il·lusió perduda i per saber trobar la satisfacció i els al·licients que ens porten al plaer de treballar bé i saber-ho transmetre per engrescar també als que ens envolten.

Comparteix l'entrada

Més notícies

Comissió Permanent

Dimarts 28 d’abril ha tingut lloc la primera reunió de la Comissió Permanent d’aquest 2025, presidida per Mercè Herrera. Durant…

Llegir més

Premi Sol 2025

Premi Sol 2025  El Premi Sol, instaurat pel nostre Col·legi l’any 1990, que distingeix aquella entitat, organisme o institució d’àmbit…

Llegir més