Els coneixements tècnics, comercials o de gestió no serveixen per a res si la persona que hi ha al darrere està mancada d’interès, d’actitud o d’expectatives.

En el nostre sector l’estat emocional de qualsevol treballador o directiu és més important que totes les seves altres capacitats laborals juntes. La pèrdua d’il·lusió i la consegüent absència d’empenta són obstacles suficients per impedir qualsevol objectiu empresarial i, tard o d’hora, poden aparèixer en els nostres despatxos i en nosaltres mateixos.

Per tot això, vàrem encetar el cicle d’actes de formació 2019 amb la conferència ‘Estratègies d’automotivació per a mediadors d’assegurances’. En aquesta jornada celebrada el dia 23 de gener, Pep Marí, psicòleg i formador, ens va subministrar dosis suficients d’estratègies d’automotivació per aprendre a recuperar aquella il·lusió perduda i per saber trobar la satisfacció i els al·licients que ens porten al plaer de treballar bé i saber-ho transmetre per engrescar també als que ens envolten.