Diuen que un client només amb una pòlissa, no és un client, és només una pòlissa. De ben segur que és així.

Els clients amb una sola pòlissa ens perceben només com un punt de compra més. Aquestes pòlisses són fràgils i volàtils. Amb la mateixa facilitat que les hem subscrit es poden anul·lar. És per això que sempre parlem del desitjat client integral, aquell que té un nombre significatiu de pòlisses amb nosaltres, que ens percep com el seu assessor en matèria d’assegurances.

Hi ha determinats rams -dins les assegurances personals- com els de salut, de vida, de decessos, d’accidents, de baixes temporals per a autònoms, que per la seva naturalesa, vinculen fermament el client amb el mediador d’assegurances.

Així, el dia 23 de juliol, amb la intervenció de Ramon Puig, director comercial de Vital Seguro, vam dur a terme un webinar que sota el títol ‘Les assegurances personals, l’oportunitat de la mediació per obtenir el client integral’ va permetre analitzar les possibilitats de negoci i l’oportunitat de creixement en aquests rams personals per arribar a aconseguir aquests desitjats clients integrals.

El pròxim acte de formació està previst per al dijous 24 de setembre.