Taller sobre comunicació personal per a empreses de mediació

En una conjuntura econòmica adversa, totes les persones que formem una organització hem d’estar més que mai orientades als clients. Malgrat haver-hi condicionants col·lectius que incideixen en la nostra comunicació amb ells, individualment hem de ser capaços de responsabilitzar-nos de la nostra pròpia esfera de comunicació davant els clients.

Què ha canviat amb la crisi de la Covid-19 en la nostra comunicació amb els clients? Com fidelitzar-los més? Per què és tan fàcil relacionar-se amb algunes persones i tan difícil amb altres? Quins aspectes hem de potenciar per millorar la nostra comunicació amb els clients? Aquestes i altres preguntes es van abordar al taller de comunicació personal per a empreses de mediació d’assegurances ‘+ Sintonia + Clients’ que va organitzar el nostre Col·legi.
El taller, a càrrec de Jordi Mayol, consultor i formador, va consistir en dues sessions celebrades els dies 19 i 26 de novembre, amb l’objectiu general de potenciar les habilitats de comunicació de tots els que atenen personalment a clients (comercials, tècnics, tramitadors , personal de front desk…), és a dir de tot el personal d’empreses de mediació d’assegurances.

Comparteix l'entrada

Més notícies

Comissió Permanent

Dimarts 28 d’abril ha tingut lloc la primera reunió de la Comissió Permanent d’aquest 2025, presidida per Mercè Herrera. Durant…

Llegir més

Premi Sol 2025

Premi Sol 2025  El Premi Sol, instaurat pel nostre Col·legi l’any 1990, que distingeix aquella entitat, organisme o institució d’àmbit…

Llegir més