Ara fa 25 anys el nostre Col·legi va crear les marques que identificaven els mediadors d’assegurances col·legiats: Ad’a i Cd’a.

Igualment es va proposar al Consell de Col·legis de Mediadors d’Assegurances de Catalunya que aquestes marques fossin les que identifiquessin els col·legiats catalans, proposta que fou aprovada i així Ad’a i Cd’a es van convertir en els símbols que identifiquen tots els col·legiats del nostre país.

Durant l’acte institucional de la 49a Setmana mundial organitzada pel nostre Col·legi es va presentar un redisseny d’aquests símbols.

Aquests símbols ens diferencien i ens distingeixen de la resta de distribuïdors d’assegurances perquè signifiquen i s’associen a les característiques dels mediadors d’assegurances col·legiats, això és com a garantia de professionalitat, accessibilitat, resposta a les necessitats asseguradores i defensa dels legítims interessos dels consumidors.

Des d’aquí us animem a fer-la servir i a aplicar-la als diversos materials, publicitat, gir i tràfic mercantil, etc. de la vostra activitat com a mediador d’assegurances.

Totes les campanyes publicitàries que el nostre Col·legi realitza incorporen aquests símbols que identifiquen els mediadors d’assegurances col·legiats.