Recentment s’ha dut a terme la signatura del conveni de col·laboració per a l’organització d’una nova edició del Curs d’Especialització en Gerència de Riscos a l’Empresa, una iniciativa impulsada conjuntament pel Col·legi de Mediadors d’Assegurances de Girona, la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Girona, la Fundació UdG: Innovació i Formació i MAPFRE.
L’acord ha estat formalitzat en un acte institucional que reforça la voluntat de les quatre entitats de continuar apostant per la formació especialitzada i la professionalització en l’àmbit de la gestió de riscos empresarials, un aspecte cada vegada més rellevant en un entorn econòmic i empresarial en constant transformació.
El curs, que iniciarà la seva activitat el proper mes de setembre i s’allargarà fins al mes de novembre de 2026, oferirà una formació pràctica i especialitzada en matèries relacionades amb la identificació, avaluació, control i finançament dels riscos empresarials, així com les diferents solucions asseguradores vinculades a la seva cobertura.
La formació s’adreça principalment a professionals de la mediació d’assegurances, responsables tècnics d’entitats asseguradores, directius i professionals de petites i mitjanes empreses, així com a totes aquelles persones interessades a aprofundir en la gerència de riscos i la seva aplicació en l’entorn empresarial.
En les properes setmanes es donarà a conèixer el programa complet, el professorat participant i les condicions de matrícula. Actualment ja es troba oberta una fase de preinscripció preferent per als col·legiats del Col·legi de Mediadors d’Assegurances de Girona.
Amb aquesta iniciativa, les entitats organitzadores consoliden una col·laboració que permet apropar coneixement especialitzat i de qualitat als professionals del territori, reforçant el paper de la gerència de riscos com una eina estratègica per a la competitivitat i la sostenibilitat de les empreses.





