Jornada “Com fer els objectius del 2026 i no morir en l’intent”

Ahir vam viure una sessió inspiradora que ens va convidar a fer una pausa estratègica i mirar-nos com a professionals des d’una nova perspectiva. A través d’eines com el DAFO comercial, el Canvas estratègic i una reflexió profunda sobre els nostres objectius reals, vam descobrir què ens fa únics i com comunicar-ho amb autenticitat.

La ponent Mireia Canal ens va guiar per deixar enrere el “vendre per instint” i construir una estratègia comercial amb ànima, dades i direcció. Una estratègia que connecti amb els clients i, sobretot, amb nosaltres mateixos com a professionals.

Amb 95 inscrits, la jornada va demostrar que quan ens coneixem, les vendes deixen de ser una lluita i es converteixen en converses significatives.

Gràcies a tots els participants i a Mireia Canal per fer-ho possible!

Comparteix l'entrada

Més notícies