Amb Claudio Aros, llicenciat en Investigació i Tècniques de Mercat, professor de la Universitat de Barcelona a l’OBS Business School i consultor especialitzat en el sector assegurador, vam dur a terme un curs per saber com afrontar el procés de digitalització de la nostra empresa de mediació d’assegurances.

La digitalització d’una empresa suposa grans beneficis per a organitzacions de qualsevol mida, però potser és a les empreses petites i mitjanes, que compten amb recursos generalment més limitats, on els efectes poden ser més visibles. A més dels programes de gestió, l’agència o la corredoria necessita una digitalització més gran per competir, i no ha de ser car.

En aquesta acció formativa desenvolupada el 16 de febrer a la nostra seu col·legial, en format híbrid i amb 132 assistents, vam analitzar més de 20 eines gratuïtes per millorar totes les àrees de l’empresa de mediació que ens ajudin a obtenir els nostres objectius el 2023.

L’objectiu era recollir les eines i les pràctiques més útils per a les funcions habituals d’un mediador d’assegurances, i el més important, quina utilitat en podem treure de cadascuna per al nostre negoci. Atendre el client, crear infografies, fer publicitat, coordinar tasques o transformar documents van ser algunes de les funcions que es van abordar.