-Serveis-

-Serveis-2024-04-10T08:00:47+00:00

Serveis

29. DEFENSOR DEL CLIENT

Per tal de complir amb aquesta obligació (RD-l 3/2020) el nostre Col·legi ha arribat a un acord amb un expert independent de reconegut prestigi, per tal que sigui el “Defensor del client” de tots els corredors/corredories col·legiats que així ho desitgin, amb unes condicions econòmiques especials.

Per gaudir d’aquest servei -exclusiu per als col·legiats- és indispensable estar al corrent de pagament de les quotes col·legials i satisfer la quota del servei del defensor al client establerta.

30. SERVEI PREVENCIÓ BLANQUEIG DINERS I COMERCIALITZACIÓ PLANS PENSIONS INDIVIDUALS

Per tal de complir amb aquesta obligació (Llei 36/2006 i Llei 2/2011) el nostre Col·legi, a través del Consejo General, ha crat un servei (PREBLAC) per als corredors/corredories col·legiats i per als agents/agències col·legiats que així ho desitgin, amb unes condicions econòmiques especials.

33. LLIBRES

El nostre Col·legi ha editat deu llibres que té a disposició dels seus col·legiats. Igualment hi ha l’edició de cinc llibres més -dos editats pel CECAS, dos per ACTUALIDAD ASEGURADORA, i un altre pel CONSEJO GENERAL- l’edició dels quals ha estat promoguda pel Col·legi de Girona, i que també són a disposició dels col·legiats.

– La fórmula (1998)

– “La fórmula” –edició en castellà- (2000)

– “3 Cuentos” (2002)

– Pep, el pòlissa: 30 històries d’un mediador d’assegurances gironí (2005)

– “Se vende mercado asegurador. Razón: Ley 26/2006” (2009)

– Firmes convidades 1988-2008 (2009)

– “50 historias de un mediador de seguros colegiado” (2010)

– D’interès 1991-2011 (2011) EDICIÓ DIGITAL

– Assegurem-nos-en 2002/2012 (2012)

– “La Mediación pregunta, el Colegio responde” (2013)

– Plana dos (2014) EDICIÓ ÚNICA

– Firmes convidades 30 anys (2018)

– “10 anys de creativitat nadalenca” (2019) EDICIÓ DIGITAL

– D’interès 1991-2018 (2020) EDICIÓ DIGITAL

– Assegurem-nos-en 2012/2022 (2022)

35. ASSEGURANÇA DE VIDA PER A TREBALLADORS D’EMPRESES DE MEDIACIÓ

La pòlissa, amb PREVIS SEGUROS, dóna cobertura real a les contingències establertes al conveni col·lectiu per als treballadors, amb un preu reduït per als col·legiats. (Acord Col·legi de Girona – Previs)

La pòlissa, amb PREVISORA GENERAL, dóna cobertura real a les contingències establertes al conveni col·lectiu per als treballadors, amb un preu reduït per als col·legiats. (Acord Consejo General – Previsora General)

* Demaneu informació a la secretaria administrativa del Col·legi.

36. ASSESSORAMENT AL CONSUMIDOR. CONSELLS PER AL CONSUMIDOR

Els col·legis professionals tenen com a finalitat essencial vetllar perquè l’actuació de llurs persones col·legiades respongui als interessos i a les necessitats de la societat en relació amb l’exercici professional de què es tracti, i especialment garantir el compliment de la bona pràctica i de les obligacions deontològiques de la professió, i la protecció dels interessos de les persones usuàries i consumidores dels serveis professionals.

38. SERVEI D’ATENCIÓ A COL·LEGIATS I USUARIS

Es disposarà de serveis per atendre les queixes o reclamacions dels col·legiats, així com als consumidors i usuaris, que tramitaran i resoldran les queixes referides a l’activitat col·legial o professional dels col·legiats que es presentin per qualsevol consumidor o usuari que contracti els serveis professionals. Cal preveure la presentació de queixes i reclamacions per via electrònica i a distància. Podeu sol·licitar els impresos mitjançant l’apartat “Contacte” d’aquest web.

40. BUTLLETÍ ECONÒMIC DE LA CONSTRUCCIÓ (BEC)

En un pas més per oferir serveis als nostres col·legiats us fem avinent que hem formalitzat la subscripció al Butlletí Econòmic de la Construcció (BEC), revista trimestral de preus del ram de la construcció, publicació que recull, entre d’altres informacions, les valoracions de diferents edificacions, que ens serviran a títol orientatiu per calcular els valors de diferents tipologies de construccions en base a la seva superfície.
En el cas que preciseu aquesta informació, només heu de contactar amb nosaltres.

41. ACCIONS PUBLICITÀRIES PERSONALITZADES

Per a tots els col·legiats que vulgueu dur a terme, via correu electrònic, accions de comunicació adreçats als vostres clients a fi de potenciar la vostra figura com a professional de l’assegurança així com per recordar-los el valor afegit que significa ser un mediador col·legiat el nostre Col·legi us facilita, degudament adaptats, els diferents anuncis de la campanya de publicitat 2011 perquè els pugueu utilitzar per realitzar aquestes accions.
Tenint en compte com a base els anuncis de la campanya publicitària 2011 duta a terme pel nostre Col·legi s’ha creat un model de carpeta que es pot personalitzar.

Si hi estàs interessat/interessada t’agrairem que contactis amb la secretaria administrativa del nostre Col·legi a fi que te’n puguem ampliar la informació.

43. CONVENI DE COL·LABORACIÓ 4 COL·LEGIS CATALANS

Els integrants de cada col·legi poden participar en les accions formatives que organitzin els diferents col·legis catalans gaudint dels mateixos drets i obligacions que els col·legiats tinguin amb els seus respectius col·legis, així com la utilització de les instal·lacions de tots ells, amb les condicions i normes d’ús, respectivament, que es tinguin establertes per cada col·legi.

44. PÒLISSA DAS ADVOCAT D’EMPRESA

Assegurança adaptada a les necessitats concretes de la mediació d’assegurances, i en unes condicions més avantatjoses i exclusives per als mediadors col·legiats.

46. ATENEA

ATENEA és una aplicació informàtica per facilitar l’obtenció dels informes dels accidents de trànsit a les persones implicades en un accident, als advocats col·legiats que els representin i a les entitats asseguradores o mediadors col·legiats que actuïn en la seva representació.

47. SANOS

Eina informàtica SANOS destinada a ajudar als corredors i corredories d’assegurances en el compliment de les obligacions respecte l’anàlisi objectiva, amb unes condicions econòmiques especials per als col·legiats gràcies a l’acord del nostre col·legi amb la Fundación Sanos.

48. PROTECCIÓ SOCIAL

El nostre col·lectiu té a la seva disposició la figura del Treballador Social que realitzarà sense cost tot un seguit d’accions i serveis de protecció social, de les quals en són possibles beneficiaris els col·legiats, així com els familiars, treballadors, col·laboradors, i clients dels col·legiats.

49. CRISTALBOX

Acord amb Cristalbox, empresa especialista en vidres de l’automòbil, que significa beneficis tant per al client del col·legiat com per al mateix col·legiat.

50. WEB PER A COL·LEGIATS

Creació d’un lloc web bàsic gratuït durant el primer any, amb la possibilitat de renovar-lo durant els anys consecutius, gaudint d’un descompte en el preu de la renovació del servei.
Go to Top