En una conjuntura econòmica adversa, totes les persones que formem una organització hem d’estar més que mai orientades als clients. Malgrat haver-hi condicionants col·lectius que incideixen en la nostra comunicació amb ells, individualment hem de ser capaços de responsabilitzar-nos de la nostra pròpia esfera de comunicació davant els clients.

Què ha canviat amb la crisi de la Covid-19 en la nostra comunicació amb els clients? Com fidelitzar-los més? Per què és tan fàcil relacionar-se amb algunes persones i tan difícil amb altres? Quins aspectes hem de potenciar per millorar la nostra comunicació amb els clients? Aquestes i altres preguntes es van abordar al taller de comunicació personal per a empreses de mediació d’assegurances ‘+ Sintonia + Clients’ que va organitzar el nostre Col·legi.
El taller, a càrrec de Jordi Mayol, consultor i formador, va consistir en dues sessions celebrades els dies 19 i 26 de novembre, amb l’objectiu general de potenciar les habilitats de comunicació de tots els que atenen personalment a clients (comercials, tècnics, tramitadors , personal de front desk…), és a dir de tot el personal d’empreses de mediació d’assegurances.